باشگاه کوهنوردی کوهسار نیشابور
باشگاه کوهنوردی کوهسار نیشابور

باشگاه کوهنوردی کوهسار نیشابور

خرو رودمیان - به قله شیرباد

تجربه یک معلم سخت گیر است،اول امتحان میکند بعد درس میدهد.



جمعه 2/3/93


*بنام آنکه زیباست و زیبایی را دوست دارد*

سرپرست برنامه: فرهاد آزاده

تعداد همنوردان : 14 نفر

 

تیم کوهنوردی کوهسار طبق برنامه سه ماهه اول سال 1393 در تاریخ 2/3/1393 به منظور صعود به بام خراسان قله شیر باد ساعت 5/20 دقیقه  صبح از نیشابور به سمت روستای خرو به 14 همنورد حرکت خود را آغاز کرد. در حدود ساعت شش صبح بود که به آخر روستای خرو رسیدیم

مسیر در نظر گرفته شده برای صعود، مسیر رود میان بود. به این ترتیب تیم در کنار رودخانه خرو به حرکت خود ادامه میداد. پس از دو ساعت راهپیمایی ساعت هشت در منطقه رودمیان در محلی مناسب برای صرف صبحانه توقف کردیم .بعد از صرف صبحانه ساعت هشت و نیم به را ه ادامه دادیم. در ابتدا مسیر سر سبز و پوشیده از سبزه و بوته های ریواس بود ولی هرچه به ارتفاعات صعود میکردیم از پوشش گیاهی  کاسته میشد.

ساعت 12:10 دقیقه قبل از رسیدن  به خط الراس و در آخرین چشمه همنوردان آب به مقدار کافی برداشتند و بعد از استراحت کوتاهی به مسیر ادامه دادیم .

ساعت 13:15 دقیقه به خط الراس رسیدیم ، شیب مسیر کمتر شد  و سرعت حرکت همنوردان بیشتر

ساعت 14:20 دقیقه به ابتدای مسیر انتهایی قله رسیدیم و این منظره حس سراسر انرژی و هیجان را برای اعضا بوجود آورد و توان آنها را دوچندان کرد که دیگر نشانی از خستگی نبود .

ساعت 17:15 دقیقه تیم با حضور تمامی اعضاموفق به فتح بام خراسان شد.ناهار را در قله خوردیم و با تصمیم دوستان و سرپرست از مسیر شکر آب راه برگشت را در پیش گرفتیم.

حدود ساعت 18:30 به منطقه شکر آب رسیدیم پس از استراحت در مسیر رودخانه بوژان قرار گرفتیم و حدود ساعت 19:30 به روستای بوژان رسیدیم ، و در ساعت 20:15 نیشابور بودیم.

 





















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد